13 lut 2015

Istotny post który i tak nikogo nie zainteresuje #1

Jestem po dość długim czasie.
Bez rozdziału.
Przepraszam was, że zawaliłam. Obiecywałam setki razy, że się poprawię. Nie zrobiłam tego.
Chcę was przeprosić i prosić o drugą szansę. To ostatni raz. Naprawdę.
Chcę uporządkować swoje życie i zamierzam zacząć to od blogów.
Dokładniej od tego bloga.
Nie, nie chodzi tutaj o usunięcie ;)
(Chociaż taka była pierwsza myśl..)
Chodzi o rozdziały. Rozdziały będą 2 na tydzień.
Czasem może się coś przestawić kiedy nie będę miała czasu :)
Na pewno w soboty a tak to pomyślę jak jeszcze :D Możliwe, że środy :)
A zrobię tak dlatego, że rozdziały które były dotychczas będą jakby podzielone na pół.
Czyli pierwsza połowa par będzie w sobotę, potem druga połowa w środę. I tak cały czas.
Po prostu długie rozdziały są dla mnie trochę uciążliwe :)
To chyba tyle :D
Zapraszam jutro na rozdział :D
xoxo
Kelsey ☺

3 komentarze:

  1. Heej,
    Nigdy nie komentowałam tu nic,ale chyba pora to zmienić.
    Nie musisz za nic przepraszać.
    Każdy ma taki okres,że po prostu nie może nic dodać.
    Fajnie,że nie usuwasz,bo naprawdę lubię to opowiadanie.
    To rozwiązanie z parami jest naprawdę bardzo rozsądne.Też nie lubię pisać jako zbyt wiele osób.
    Pozdrawiam xx,
    Ta inna

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na moejgo przystojniaka <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy <3

Obserwatorzy

Layout by Yassmine