30 maj 2015

Rozdział 1 "Idealnie, złotko"

Rozdział dedykuję Zgredkowi <3
Mój staruchu ty, kradnący moje imię xd
Głupia burza dzisiaj :(
Musimy zdecydowanie częściej pisać, cioto ;*


"Po­jed­na­nie jest praw­dziwą na­mias­tką Nieba na Ziemi..."
Weszła do pokoju i rzuciła się na łóżko. Wciąż nie mogła opanować się po tym, jak spotkała swojego idola. Swojego Ruggero. Spojrzała na jego plakat wiszący na jeden ze ścian. Wcięła do ręki telefon i odblokowała go wpisując kombinację cyfr w przeznaczone do tego pole. Zaraz po odblokowaniu na ekranie pojawiło się zdjęcie. Ona i Rugg. Uśmiechnęła się na ten widok. Kliknęła na ikonę instagrama w lewym dolnym rogu i przejrzała nowe zdjęcia, po czym sama postanowiła jedno dodać. Swoje i Ruggero. Wybrała je i dodała jeden z efektów. Oznaczyła na zdjęciu Rugga i dodała zdjęcie. Już w ciągu 10 minut miała ponad 100 serduszek. No tak, gwiazdy przyciągają ludzi.

~*~

- Rugg! - do pokoju wpadł przyjaciel i współlokator gwiazdy.
- Czego? - warknął odwracając głowę w stronę bruneta.
- Po pierwsze - już po 13, rusz dupę, a po drugie - jakaś laska dodała zdjęcie na ig z tobą, masz mi dać jakieś namiary na nią czy coś, bo się zakochałem.
- Wyluzuj Facu, pokaż do zdjęcie. I nie wiem czy pamiętasz, ale masz dziewczynę.
Brunet pokręcił głową i wyjął z kieszeni iPhona. Pokazał przyjacielowi zdjęcie, na co ten otworzył szerzej oczy.
- Kurde, to ona!
- Ona?
- Laska o której ci mówiłem!

***
- A, Federico? - powiedział mężczyzna.
- Tak, panie Ferro? - zapytał chłopak stając w drzwiach.
- Przekaż ojcu, że macie dzisiaj przyjść do nas na kolację. Przyjdź z nimi.
- Dobrze, pani Ferro. Do widzenia.
- Do widzenia.
Mężczyzna wziął do ręki słuchawkę i wcisnął guzik z cyfrą "1". Po kilku sekundach usłyszał głos swojej asystentki.
- Powiedz Ninie, że ma do mnie przyjść.
- Dobrze, panie prezesie.
Do gabinetu o szklanych ścianach weszła średniego wzrostu blondynka.
- Witaj, kochanie. - uśmiechnął się mężczyzna.
- O co chodzi, tato?
- Przyjdzie do mnie dzisiaj jeden z najlepszych klientów razem z rodziną, ugotujesz coś dobrego? Będą 3 osoby, więc razem z nami i z mamą 6. Zajmiesz się jedzeniem?
- Okeey. Niech ci będzie, ale liczę że coś będę z tego miała. - puściła mu oczko i wyszła, od razu udała się do domu, żeby przygotować kolację. Może nie była mistrzem kuchni, ale gotowanie wychodziło jej lepiej niż jej rodzicielce, której szczerze mówić nie można było powierzyć ugotowania choćby makaronu.

***


- I jak matma?
- Szkoda gadać, a co u ciebie? - zapytała blondynka.
- Przemyślałam to o czym ostatnio rozmawiałyśmy.. - zaczęła dziewczyna.
- I?
- I masz chyba rację. Muszę spróbować, inaczej będę żałowała.
- Zuch dziewczyna! - krzyknęła tamta, a kilka osób stojących na szkolnym korytarzu dziwnie się na nią spojrzała. Ale jej nie obchodziła opinia innych.
- To jak Martynka, kiedy zaczynamy metamorfozę? - zapytała nie przejmując się swoim wybuchem kilka chwil wcześniej.
- Może dzisiaj? Będę sama w domu wieczorem, wpadniesz na noc?
- Z miłą chęcią!

~*~

- I jak ci idzie?
- W sensie?
- Zakład.
- Mam jeszcze 30 dni, poradzę sobie, o mnie się nie martw.

***

BadBoy69: *załącznik*
xOlaax: Co to?
BadBoy69: Dowód na to jaki ze mnie przystojniak :*
xOlaax: I co w związku z tym?
BadBoy69: Powinnaś udowodnić jaka to z ciebie małolata ;)
xOlaax: *załącznik*
BadBoy69: O kur..
xOlaax: Coś jeszcze czy mogę sobie iść?
BadBoy69: Gdzie miszkasz?
xOlaax: Czy to ma jakieś znaczenie?
BadBoy69: Dla mnie ma
xOlaax: LA
BadBoy69: Gdzie mniej więcej?
xOlaax: Północ
BadBoy69: Idealnie, złotko

_____________

I jest jedynka, miał być tydzień, są dwa.
Ale ważne, że jest, prawda?
Nie jestem zadowolona z tego krótkiego rozdziału, ale trudno.
Liczę na komentarze <3
xoxo
Kelsey, Hope, czy ktoś tam ;*

6 komentarzy:

  1. Stary, ciotowaty, kradnący Twoje imię Zgred zajmuje sobie miejsce ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawaliłam :(
      Ten czas leci tak szybko, że mnie normalnie wkurza, wiesz?
      ZGRED DZIĘKUJE ZA DEDYKACJE TEGO CUDOWNEGO ROZDZIAŁU <3
      Jprdl.... W tym gifie na samym początku przeczytałam "Jaw" zamiast "You" XD Geniusz :')
      Ej... Ta dziewczyna ma plakat Ruggero? :( Zazdro, ja nie mam >.<
      PONAD 100 POLUBIEŃ W 10 MINUT? JA TYLE MUSIAŁAM W TRZY DNI ZBIERAĆ, A TERAZ LEDWO DO 30 NIE DOBIJAM!
      Nieważne...
      Wielkie zazdro dla tej dziewczyny, aż sama dałabym jej lajka.

      Rugg taka wielka gwiazda... Pf.. On w życiu nie dorówna Tobie, nie?
      Czyżby ta dziewczyna miała dwóch amantów? ;> No nieźle... Będą o nią dzikie walki? ;>
      Już się nie mogę doczekać dalszego rozwinięcia tego wątku ^^ Tak poplątałaś, że się pewnie pogubię, ale to nic <3 Ja lubię się gubić *-*

      Zaraz, moment... Nina jest córką Federico? xd A NIE NIE NIE! POPOPLĄTAŁAM, BOŻU XDD
      Nina się spotka z Federico :D I git <3

      Matma jest spoko 8) Nie wiem co inni do niej mają... xd *to nic że jestem w podstawówce* ZNACZY KOŃCZĘ PODSTAWÓWKĘ 8)
      Metarmofoza ;>>> Uuu ;> W nocy ;>> Uuu ;>

      JAKI ZAKŁAD?
      O mnie się nie martw, o mnie się nie martw ja sobie radę dam... Jak jesteś to jesteś, a jak cię nie ma... POCHRZANIŁAM.

      BadBoy...69?! MUSI BYŚ 69?! xd
      Ooo.. Oni pewnie mieszkają blisko sb i się spotkają :D

      Dobra, soreczka koreczka, że tak późno, ale na serio nie mam poczucia czasu xd

      CZEKAM NA NEXTCICZECZKA!

      BUZIAAAK :*

      I jeszcze raz dziękuję za dedykację <33

      Stary, ciotowaty, kradnący Twoje imię Zgred

      Usuń
  2. Ja tu wrócę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu wróciłam. :D
      Tak, wiem, że długo. No bo ile można. Ale ty dobrze wiesz, że ja mam żółwie tempo ;)
      Co do rozdziału! Facu twierdzi, że Julia to laska <3 Ta to ma powodzenie, nie dość, że Rugg to teraz kolejny. :p
      Będą się o nią bić? ^.^ Może jeszcze ona ich przyłapie. Haha ;)
      A Ola i Diego jakie flirty na tym czacie! :3
      Ty to umiesz pisać. Ojjj, umiesz!
      Ja tu czekam na dwójeczkę przepełnioną twoim pięknym talentem. Potem mi możesz trochę pożyczyć. ;)
      Pisz kolejny, pisz. Bo będę siedzieć i odświeżać.
      Pozdrawiam i kocham <3

      Usuń
  3. To zdjęcie kotka jest takie śliczne, a wygląd bloga taki delikatny i dziewczęcy bardzo mi się tu podoba. Pozdrawiam Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy <3

Obserwatorzy

Layout by Yassmine